.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يادواره سرداران و هزار شهيد آمل برگزار شد

 يادواره سرداران و هزار شهيد آمل و ‪ ۴۰‬شهيد حماسه ششم بهمن سال ‪۱۳۶۰‬ اين شهر با حضور آيت الله "عبدالله جوادي آملي" ، استاندار مازندران ، خانواده‌هاي شهدا و جمعي از مردم روز پنجشنبه درمصلاي آمل برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،در اين مراسم آيت الله "جوادي آملي" مفسر قران با بيان اينكه امروز خون شهدا به شرق و غرب دنيا رسيده است ، گفت : خون شهيدان امروز اقتدار و عزت ايران را در دنيا به اثبات رسانيده طوري كه نمود آن درسفر رييس جمهور به اندونزي در شرق جهان و آمريكاي لاتين در غرب دنيا و در استقبال گرم از وي ديده مي‌شود.

آيت الله "جوادي آملي" با اشاره به اينكه امنيت ، آزادي ، استقلال و طهارت اين مملكت محصول خون شهداي اين مرز و بوم است افزود : ايران در جنگ جهاني اول و دوم تسليم شد و هرچه از ما خواستند داديم چون در آن زمان سخني از اسلام، قران و عترت نبود.

وي ادامه داد: وقتي فرماندهي مبارزات از محراب و منبر شروع مي‌شود و سخن از رهبري دين و اسلام به ميان مي‌آيد ناو آمريكايي به خليج فارس نزديك مي‌شود ولي آن را بسته مي‌بيند.

وي اظهار داشت : با اين استقلال و امنيت ايران در كنار مشتعل شدن اطراف اين كشور همچنان به بركت خون شهدا شاهد برپايي مجالس قرائت قران ، پيشرفتهاي هسته‌اي ، توليد علم و فن آوري و موفقيت در المپيادها هستيم.

يادآورمي شود : حماسه ششم بهمن سال ‪ ۱۳۶۰‬و شهادت ‪ ۴۰‬شهيد اين شهرستان به اندازه‌اي اهميت داشت كه بنيانگذار انقلاب در وصيت نامه سياسي الهي خود از آمل نام مي‌برد و مي‌گويد : بايد از مردم آمل تشكر كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.